Möta Skatteverkets krav på elektronisk personalliggare
”Från och med den 1 januari 2016 är byggbranschen skyldig att ha en elektronisk personalliggare”.
Effekt har lösningen i NAV + Effekt Connect portal.
Har ni liksom många andra företag i byggbranschen inte en elektronisk personalliggare på plats ännu?
I Effekts affärslösning med kund- och medarbetarportal täcker ni de behov som marknad och myndigheter ställer på er verksamhet.
Med ett stabilt affärssystem i botten kan ni med hjälp av bland annat stämpelklocka i mobila enheter förenkla tidrapportering och ha kontroll över vilka som arbetar på arbetsplatsen.
Medarbetarna loggar enkelt in med exempelvis sitt anställningsnummer och kan därefter välja att stämpla in eller ut från önskad aktivitet. Medarbetarna behöver inte själva längre hålla koll på hur länge man arbetat utan systemet löser det åt er.
Om en användare under arbetspasset byter arbetsuppgift eller projekt stämplas personen enkelt in på den nya aktiviteten och samtidigt automatiskt utloggad från den tidigare.
Hur kan ni få tillgång till NAV + Portal från Effekt?
Vi på effekt tycker att det ska vara enkelt att komma igång med NAV. Det är därför som vi allt som oftast levererar våra lösningar i molnet.
Fördelarna med NAV i molnet är många och några exempel på framgångsfaktorer är:
- Lösningen är skalbar och användarantal ökas eller minskas enkelt månad för månad.
- Kom igång på mindre än 1 månad
- Hyr dina licenser per månad
- Åtkomst via mobila enheter
Har ni råd att vänta?