Ärendehantering och direktkoppling till affärssystemet

Effektiva företag är lönsammare än andra! Effektiva i sina rutiner och effektiva i sitt bemötande av kunder. Att kombinera den interna effektiviteten med rutiner som låter dina kunder enklare komma åt information och samarbeta med dig är en mycket bra kombo. Ärendehantering + direktåtkomst till affärsdata i företagets kundportal är något som inte bara ger en bättre kundvård utan också ger en förbättrad intern effektivitet.

Bizzjoiner - digital kundvård i världsklass

Bizzjoiner är kundportalen som låter dig komma närmre dina kunder genom att förenkla kommunikation, delning av information samt samarbete mellan organisationerna. Med Bizzjoiner kan du som leverantör ge dina kunder det professionella bemötande som de förtjänar genom att utnyttja en stabil plattform som gör att du snabbt kan placera er kunddialog i framkant.

Myt eller sanning?

6 myter om kundportaler

Tror du att kundportaler är något som bara är tillgängligt för de allra största företagen med en stor IT-budget? Eller att satsningen riskera att suboptimera din verksamhet och förminska interaktionen med dina kunder? I denna bloggartikel krossar jag några av myterna...

Pages

Bloggens innehåll

Blogginläggen är skrivna av våra medarbetare och speglar inte nödvändigtvis Effekts åsikter.

Om Effekt

Vi arbetar som experter på affärstödjande IT. Genom effektiv användning av Microsoft Dynamics NAV, Dynamics 365 och Drupal skapar vi moderna affärslösningar som har dina kunder i fokus. Sedan starten 1997 har vi genomfört över tusen projekt tillsammans med fler än 100 kunder.

Vill du veta mer?

Skriv in dina kontaktuppgifter nedan så kontaktar vi dig.

CAPTCHA
Denna fråga är för att testa om du är en människa och används för att hindra spam.