Erbjudande
Allt mer kundvård levereras online. Att anamma kundvårdstänkande i valet av affärssystem kan addera mycket värde till det egna företaget. En sätt att göra detta är att låta kunderna prata och lyssna till företaget genom att ge dem tillgång till onlineverktyg där de själva kan lämna och hämta den information de behöver. En av de viktigaste egenskaperna för onlineverktyg för kundvård är interaktivitet. Interaktiviteten kan exempelvis ökas genom att låta kunderna samarbeta med varandra, med medarbetare på företaget och med företagets partners.
Effekts lösning innehåller funktioner för att på ett säkert sätt dela information från affärssystemet med kunder, exempelvis offerter, fakturor, serviceärenden, projekt och förfrågningar. Lösningen innehåller dessutom stöd för bloggar, faq, wikis, forum och andra sociala funktioner som knyter ihop människor med varandra. Hela systemet är dessutom redan från start färdigt för analys genom smarta BI-appar för att följa allt från trafik på onlinetjänsten till projektuppföljning och rena affärsprocesser.
Vårt system bygger på tre robusta plattformar. I botten har vi Microsoft Dynamics NAV, ett ERP-system som används av mer än 100 000 företag världen över. Dynamics NAV är en stabil lösning som är byggd för att kunna formas utifrån ditt företags behov.
För att på ett säkert sätt släppa era kunder och delge relevant data ur affärssystemet tillsammans med möjligheter till samarbete, diskussioner, forum med mera har vi valt Drupal som plattform. Drupal anses som ett av de säkraste plattformarna för webbpublicering som finns tillgängligt. Ett exempel på det är att Vita huset använder Drupal både till sin externa webbplats och till sitt eget intranät.