Trygghetspaket för hela livscykeln

Våra system skapar värde för kunden

Den första tiden efter driftstart finns ofta ett väldigt stort behov av support för att övergången till det nya systemet ska gå så smidigt som möjligt både för er och för era kunder. Under den här perioden erbjuder vi stöd i två nivåer; nivå ett är att vi är tillgängliga via telefon för svar på frågor till alla användare i systemet och nivå två är vi på plats hos er ett antal timmar per vecka den första perioden.

Baserat på er och era användares återkoppling, trimmar och justerar vi systemet allteftersom. Nya insikter och förutsättningar är ett skäl att förbättra systemet löpande. Detta gör vi under våra återkommande förbättringsprojekt som sker i samband med den hälsokontroll vi gör på systemet löpande. Hälsokontrollen tillsammans med support och livstidsgaranti är alla tjänster i det trygghetsavtal vi har ihop. Målet är ett system som hela tiden stödjer och förstärker verksamheten när ert företag eller er organisation växer och utvecklas.

Om Effekt

Vi arbetar som experter på affärstödjande IT. Genom effektiv användning av Microsoft Dynamics 365 Business Central (tidigare Dynamics NAV) och Bizzjoiner kundportal skapar vi moderna affärslösningar som har dina kunder i fokus. Sedan starten 1997 har vi genomfört över tusen projekt tillsammans med fler än 100 kunder.

Vill du veta mer?

Skriv in dina kontaktuppgifter nedan så kontaktar vi dig.

CAPTCHA
Denna fråga är för att testa om du är en människa och används för att hindra spam.